Wstawki reklamowe w filmach na YouTube
22.05.2009 15:40, aktual.: 16.11.2009 15:20
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
YouTube rozpoczyna eksperymentalną emisję reklam wideo wyświetlanych napoczątku wybranych klipów. Reklamy tego typu są dość popularne w Internecie. Zasada ichfunkcjonowania jest bardzo prosta - użytkownik musi obejrzećkilkunastosekundowy klip reklamowy, zanim serwis wyświetli właściwewideo. W YouTube reklamodawcy będa ograniczeni do 30 sekund, alewłaściciele serwisu zalecają wyświetlanie reklam nie dłuższych niż15 sekund. Emisja reklamy będzie sprzedawana w pakietach po tysiącodsłon. YouTube początkowo wprowadza reklamy tylko do filmów oficjalnieudostępnianych w serwisie przez BBC Worldwide, ITN, Discovery,National Geographic i Channel 4. Wśród pierwszych firm, które będąsię reklamować w ten sposób są między innymi Activision, Renault,Match.com, Nissan i Warner Brothers. Celem wprowadzenia reklamwideo jest skłonienie dużych wytwórni do przekazywania na YouTubewiększej liczby filmów.