Mari0 1.6
Platformówka Super Mario Bros. to klasyka, na której wychowało się wielu graczy i po dziś dzień niejeden do niej powraca, po raz kolejny pokonując znane na pamięć etapy. Co by jednak było, gdyby hydraulik Mario dysponował bronią z gry Portal oraz mógł dowolnie rozstawiać przejścia podprzestrzenne? Łatwo przekonać się o tym dzięki bezpłatnemu projektowi Mari0. Spojrzycie na ograne poziomy pod innym kątem.
Not Tetris 2
Not Tetris 2 to kolejna próba odpowiedzenia na pytanie, jak stare pomysły w kultowych grach działałyby przy zastosowaniu nieco nowszej techniki. Pod przykrywką znanego klasycznego dzieła, w którym należy układać spadające z góry elementy w linie, ukryto tak naprawdę propozycję czysto zręcznościową, a nie logiczną. Tetris nie jest bowiem już Tetrisem, kiedy klocki zachowują się w zgodzie z prawami fizyki i stają niepokorne.
Ortho Robot
Wraz z przejściem gier logicznych w 3D ich producenci niejednokrotnie bawili się konwencją dowolnego przełączania się pomiędzy płaszczyznami, żeby zmusić komputerowców do wysilenia szarych komórek. Bezpłatny projekt Ortho Robot reprezentuje ten właśnie nurt, udowadniając, iż punkt widzenia zależy od punktu siedzenia, czy raczej obrócenia etapu. Na kombinowaniu spędzicie długie godziny.