Softwear by Microsoft, czyli kolejny etap kampanii reklamowej
Systemy operacyjne, oprogramowanie i sprzęt komputerowy tosegmenty rynkowe, w których Microsoft zadebiutował już dawno temu,ale jak się okazuje to nie koniec. Gigant rozpocznie swojądziałalność w branży odzieżowej i będzie to kolejny etap kampaniireklamowej, która poprawić ma wizerunek firmy. Już za tydzień, 15 grudnia w ramach kampanii I'm a PC na półkisklepowe w USA trafi odzieżz kolekcji Microsoftu. Mowa tutaj m.in. o serii koszulek znadrukowanymi motywami z pierwszych lat istnienia firmy. Jedną znajciekawszych grafik, które pojawią się na t-shirtach jestpolicyjne zdjęcie Billa Gatesa w wieku 22 lat, kiedy zostałzatrzymany za przekroczenie prędkości. Na innych z kolei znajdą sięloga produktów koncernu z krótkimi sentencjami - np. logo MS-DOS'aopatrzone zostanie napisem "The first logo you saw on ascreen". Nowa inicjatywa Microsoftu na pierwszy rzut oka wydaje się bardzointeresująca, jednak czy przyniesie taki skutek, jaki życzyłbysobie koncern - czas pokaże. Cena koszulek nie została jeszczeujawniona.
08.12.2008 21:10