NVIDIA Ansel – przechwytywanie obrazu w grach już nigdy nie będzie takie samo

Przechwytywanie obrazu w grach już nigdy nie będzie takie samo. Tak można skwitować pojawienie się technologii NVIDIA Ansel. Producent kart graficznych GeForce pokazał możliwości nowego narzędzia podczas konferencji zapowiadającej karty na architekturze Pascal. Już podczas prezentacji wzbudziło ono spore zainteresowanie. My pokazujemy w działaniu, jak Ansel prezentuje się w pierwszej grze, która wykorzystuje jego możliwości. Zapraszamy do materiału wideo.

NVIDIA Ansel – przechwytywanie obrazu w grach już nigdy nie będzie takie samo
Krzysztof Fiedor

22.07.2016 | aktual.: 14.09.2018 15:45

  • Slider item
  • Slider item
[1/2]

Aby skorzystać z technologii Ansel wystarczy najnowszy sterownik do kart NVIDII o numerze 368.81. Karty, które wspierają to rozwiązanie, nie muszą być z najnowszej rodziny. Wystarczy nawet wysłużony GTX 660, czyli karta na rdzeniu Kepler, czyli dwie generacje wstecz. Oczywiście nie można zapomnieć o samej grze, w tym momencie jest to jedna pozycja, Mirror's Edge Catalyst. Tylko do czasu, NVIDIA zapewnia, że obłsługa Ansel zawita już niebawem do takich hitów jak Wiedźmin 3, The Division, The Witness czy nadchodzący No Man's Sky.

  • Slider item
  • Slider item
[1/2]

Narzędzie to pozwoli na robienie zrzutów ekranowych inne niż dotychczasowy prosty printscreen, Możemy manipulować sceną, kamerą, kolorami, ostrością i jeszcze wieloma innymi ustawieniami. Trzeba przyznać, że pomysł NVIDII nie jest unikatowy, wcześniej takie generowanie ekranów z gry zapewniło SONY w konsoli PS4, które znane jest pod nazwą Photo Mode. Teraz takie możliwości otrzymali właściciele kart NVIDII. Korzystacie z tego narzędzia? Może nabywcy PS4 pochwalą się swoimi screenami z gier? Chętnie przeczytamy Wasze opinie na ten temat.

Programy

Zobacz więcej
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (22)