Nowości w mPay: bilety autokarowe, licencje na gry i programy

Aplikacja mobilna do płatności mPay wprowadza gamę nowych produktów cyfrowych i poszerza portfolio usług. Nowości są skrojone na wakacyjne podróże i cyfrowe zakupy.

Nowości w mPay: bilety autokarowe, licencje na gry i programy
Nowości w mPay: bilety autokarowe, licencje na gry i programy

11.06.2019 | aktual.: 12.06.2019 09:49

Turystom najbardziej spodoba się możliwość kupienia w aplikacji mPay biletów na autokary 200 polskich i zagranicznych przewoźników. Ponadto w mPay uruchomiony został mVoucher – unikatowa usługa finansowa, bazująca na bonach o różnej wartości. Aplikacja dostanie też bardziej intuicyjny interfejs i szybciej realizuje transakcje.

Bilety autobusowe zawsze pod ręką

System płatności mobilnych mPay zwiększył zakres usług, z których mogą korzystać użytkownicy aplikacji. Nowością jest współpraca z Polonusem – jednym z większych przewoźników autokarowych w Polsce.

Aplikacja mPay została w pełni zintegrowana platformą DworzecOnline.pl, gdzie można kupić bilety 200 przewoźników autokarowych. Korzystając z mPay, można dotrzeć do kilku tysięcy miejscowości w Polsce i za granicą. Bilety można kupić z wyprzedzeniem albo tuż przed odjazdem.

System operacyjny też kupisz przez mPay

mPay zamierza rozwijać się w segmencie treści i usług cyfrowych. Od lipca mPay będzie oferować ok. 2 tys. nowych produktów, takich jak kody do gier i serwisów streamingowych czy klucze aktywacyjne do systemów operacyjnych i oprogramowania użytkowego. Dostawa cyfrowych treści będzie natychmiastowa – dostęp uzyskasz natychmiast po dokonaniu płatności.

Zakupy będzie można robić także przez stronę sklepu.

– Istotną rolę odgrywają zakupy dokonywane z użyciem telefonów komórkowych. Konsumenci coraz chętniej sięgają po produkty w dystrybucji cyfrowej. Funkcja zakupu biletów na przejazdy autokarowe, którą dodajemy do systemu to również kierunek, którego oczekują klienci – powiedział Krzysztof Hejduk, prezes zarządu mPay.

Obraz

Nowa aplikacja mPay

mPay kończy prace nad nową odsłoną aplikacji. W nowej wersji będzie można szybciej robić zakupy, a interfejs będzie bardziej intuicyjny i przejrzysty.

Użytkownicy mPay będą mogli m.in. szybciej okazywać zakupione bilety do kontroli – wystarczy prosty gest przesunięcia w lewą stronę ekranu startowego aplikacji. Nawigację ułatwi widoczne na każdym ekranie menu i przewijany pasek z ofertami i aktywnymi transakcjami.

Nowa aplikacja mPay pojawi się w ciągu najbliższych tygodni dla Androida i iOS-a.

Programy

Zobacz więcej
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (6)