Nowość w PKP Intercity. Kolejne ułatwienia
PKP Intercity wprowadza kolejne udogodnienia, które powinny przypaść do gustu sporej liczbie pasażerów. Najnowsza aktualizacja umożliwia pasażerom zakup biletów okresowych wraz z pobraniem rezerwacji w aplikacji PKP Intercity.
22.11.2023 13:04
Aplikacja mobilna PKP Intercity jest chętnie wykorzystywana przez pasażerów. W oficjalnej informacji przekazanej przez spółkę czytamy, że niedawno sprzedano dwumilionowy bilet zakupiony za jej pośrednictwem. W związku z tym aplikacja jest ciągle rozbudowywana. Najnowsza aktualizacja wprowadza możliwość zakupu biletów okresowych z poziomu smartfona.
Z oficjalnej informacji wynika, że kupować w ten sposób będzie można bilety miesięczne, kwartalne, tygodniowe. Dotyczy to także opcji Promo Odcinkowego Miesięcznego. Z nowej opcji aplikacji skorzystać mogą także te osoby, które są uprawnione do ulgowych usług transportowych (UUT) w wymiarze rocznym lub kwartalnym.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Nowa funkcja w aplikacji PKP Intercity
- Niezwykle cieszy nas stały rozwój aplikacji mobilnej, dzięki której zakup biletu na przejazd pociągiem PKP Intercity jest tak prosty. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom naszych pasażerów, wprowadzamy udogodnienia, które w dłuższej perspektywie poprawiają nie tylko moment zakupu, ale przede wszystkim komfort podróżowania – mówi Tomasz Gontarz, Wiceprezes Zarządu PKP Intercity.
Udogodnienie, które trafiło do aplikacji, może przydać się też tym pasażerom, którzy planują wyjazdy bez sprecyzowanych planów. Chodzi o oferty Multiprzejazd i Multiprzejazd Max – bilety w tej formule można od teraz kupować z poziomu aplikacji mobilnej.
Aplikacja PKP Intercity pozwala na zakup biletów krajowych i międzynarodowych. Płatności można dokonać przy użyciu Apple Pay, Google Pay, kart płatniczych lub korzystając z systemu BLIK.
Karol Kołtowski, dziennikarz dobreprogramy.pl