Nevermind — gra, która uczy reakcji w stresujących sytuacjach

Nevermind — gra, która uczy reakcji w stresujących sytuacjach
Karolina Kowasz

11.02.2014 15:06

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Ludzie lubią dyskutować o grach i ich wpływie na psychikę czy umiejętność rozwiązywania problemów. Niezależnie od tego, czy stoicie po stronie szefa Oracle'a, twierdzącego, że gry niszczą dzieciństwo, czy też zgadzacie się, że FPS-y sprzyjają rozwojowi, mamy dla was propozycję gry, z której pomocą możecie nauczyć się pokonywać swój strach i panować nad stresem.

[vimeo=http://vimeo.com/85923374]Nevermind to gra będącą jednocześnie przygodówką i horrorem. Powstała jako projekt grupy studentów Uniwersytetu Południowej Kalifornii, zaś główną prowodyrką pomysłu jest Erin Reynolds.

Gracz wciela się w rolę Neuroprobera, gmeracza neuronowego, którego celem jest odkrywanie tajemnic ukrytych głęboko w umysłach pacjentów placówki medycznej. Próba pomocy im nie będzie jednak taka prosta. Bardzo dużo będzie zależeć od zdolności gracza do panowania nad swoimi emocjami, gdyż stres spowoduje, że rozgrywka stanie się trudniejsza. Gra będzie sprawdzać poziom opanowania za pomocą urządzenia monitorującego pracę serca i na tej podstawie świat będzie bardziej lub mniej przyjazny.

  • Slider item
  • Slider item
[1/2]
  • Slider item
  • Slider item
[1/2]

Na głównej stronie gry osoby zainteresowane mogą prowadzić dyskusję na jej temat. Na Kickstarterze zaś można wesprzeć projekt.

Programy

Zobacz więcej
Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (2)
Zobacz także