Microsoft Office Communicator2007
Office Communicator to wchodząca w skład pakietu Office 2007 ujednolicona platforma do komunikacji wewnątrz korporacyjnej za pośrednictwem wszelkich dostępnych dzisiaj środków - wiadomości, głosu i wideo. Dzięki integracji z pozostałymi aplikacjami pakietu Office użytkownicy mogą łatwo inicjować rozmowy podczas pracy nad swoimi dokumentami, a komunikacja przebiega w jednym, łatwym interfejsie. Co ważne, Office Communicator korzysta z już istniejących danych katalogowych firmy takich jak Active Directory. Rozmowa może być zainicjowana bezpośrednio z aplikacji Office, np. tuż po otrzymaniu wiadomości e-mail na ekranie obok adresu nadawcy od razu wyświetla się ikona statusu - jeśli użytkownik jest osiągalny, można jednym kliknięciem, bez uruchamiania oddzielnych aplikacji połączyć się z nim i zacząć rozmawiać.
Uwaga! Pakiet biurowy Microsoft Office 2007 nie jest już dostępny do pobrania. Zachęcamy do pobierania najnowszej wersji 2010 Beta dostępnej w naszym dziale PROGRAMY -> Biuro -> Pakiety biurowe