InPost wychodzi do graczy i miłośników treści cyfrowych. Zaoferuje program lojalnościowy
07.08.2019 15:09
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
InPost uruchomił program partnerski dedykowany graczom komputerowym, podaje spółka. Choć w istocie rzeczy jest to zawężone określenie, gdyż skorzystają wszyscy ci, którzy często wybierają materiały w formie cyfrowej i zakupy w internecie.
Przedsiębiorstwo dołączyło do programu lojalnościowego dogry.pl, który pozwala zbierać punkty w serwisach partnerskich i wymieniać je na liczne bonusy: waluty premium do gier, skórki, pełne wersje na różne platformy, a nawet vouchery do m.in. Netfliksa, Allegro czy Paysafecard. Takie punkty otrzymacie oczywiście za zamawianie paczek.
Tak komentuje nową ofertę prezes i założyciel InPostu, Rafał Brzoska:
Na ten moment nie wiadomo, jaki będzie przelicznik między wysłanymi paczkami InPostu a punktami w dogry.pl
Dogry.pl jest częścią międzynarodowej spółki Gamekit S.A. z siedzibą w Warszawie, która na ten moment chwali się ponad 15 mln aktywnych użytkowników w 33 krajach. Firma wyspecjalizowała się właśnie w tworzeniu programów lojalnościowych z cyfrowymi bonusami.