[Hall of Games] Dying Light – wspinaczka w mieście pełnym zombie
14.11.2014 15:49, aktual.: 13.01.2016 12:58
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Prezentowana na wrocławskich targach Hall of Games gra Dying Light to produkcja pod wieloma względami wyjątkowa. W mieście pełnym zombie można wspiąć się na każdy dach, jeśli tylko bohater ma co chwycić. Gracz wciela się w postać wyjątkowo zwinną, zdolną uśmiercić (jeśli można tak powiedzieć o nieumarłych) mozolne zombie za dnia i uciec przed szybkimi i zwinnymi po zmroku.
Na nasze pytania dotyczące gry odpowiedział sam Tymon Smektała, jeden z producentów. Mieliśmy także okazję pograć w demo.
Gra ukaże się na konsole nowej generacji i PC 27 stycznia, 30 stycznia zostanie odblokowana na Steamie. Pozycja ma zapewnić około 50 godzin zabawy oraz unikatowy tryb online, w którym będzie można wcielić się w zombie i śledzić ocalałych. W świecie, w którym nic nie blokuje ruchów gracza, noc zmienia reguły gry.