FIBARO łączy siły z Nice: oferta polskiej firmy wspomoże urządzenia automatyki domowej

W Warszawie doszło do ciekawej transakcji. Polska firma Fibar Group S.A. znana ze swojej oferty pod marką FIBARO w zakresie inteligentnego domu i ciekawych urządzeń w ramach Internetu Rzeczy, zyskała nowego inwestora. Udziały nabyła grupa Nice, która zajmuje się automatyką bram, rolet, systemami alarmowymi i nie tylko. Zakupiono 100% udziałów, a transakcja opiewała na 250 milionów złotych.

FIBARO łączy siły z Nice: oferta polskiej firmy wspomoże urządzenia automatyki domowej
Oskar Ziomek

15.07.2018 | aktual.: 15.07.2018 15:10

Taka forma połączenia sił ma być korzystna dla obydwu firm i pozwoli stworzyć nowe, zintegrowane rozwiązania: Zdecydowaliśmy się na ofertę Nice, ponieważ poszukiwaliśmy inwestora, który nie tylko pozwoli marce FIBARO dalej rozwijać się w zaplanowanym przez nas kierunku, ale również zapewni nam środki na dalsze badania i sam skorzysta z naszego zaawansowanego technologicznie know-how... – komentuje transakcję Maciej Fiedler, dyrektor Fibar Group S.A.

Obraz

Dzięki współpracy, już wkrótce możliwe będzie na przykład zdalne nadawanie dostępu do garażu wybranym pojazdom lokalizowanym przez GPS lub po numerach rejestracyjnych. Taka możliwość ma być odpowiedzią na stale rosnące wymagania klientów, którzy poszukują zintegrowanych systemów kontrolujących jak najwięcej elementów inteligentnego domu, które potrafią ze sobą współpracować.

Dla grupy Nice transakcja jest największą tego typu inwestycją w branży inteligentnego domu oraz urządzeń Internetu Rzeczy. Warto również dodać, że z kolei dla FIBARO transakcja oznacza poszerzenie sieci dystrybucji produktów, nowe inwestycje oraz moce produkcyjne. Nice sprzedaje swoje produkty w ponad 100 krajach, a produkty powstają w 12 fabrykach.

Programy

Zobacz więcej
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (35)