Biznesowe plany Amazon Polska – czy możemy spodziewać się czegoś więcej?
Troszkę miłości, troszkę wrogości – Amazon w Polsce nie matak dobrej prasy, jak mógłby przecież mieć, pewnie nie bez swojejwiny. W końcu mimo oferowanych przez tę firmę standardów jakościobsługi klienta czy sporego zakresu dostępnych usług, możemywciąż przyczepić się do wielu niedostatków. Brak polskojęzycznejwitryny sklepowej czy poziom przystosowania urządzeń Kindle dooczekiwań polskiego klienta – to wszystko mogłoby przecieżwyglądać lepiej. O tych i o innych sprawach mieliśmy okazjęporozmawiać z rzeczniczką Amazon Polska, panią MarzenąWięckowską.
30.05.2016 13:10
Centrum logistyczne Amazonu w Bielanach Wrocławskich należy donajnowocześniejszych tego typu ośrodków firmy na świecie. Towłaśnie tutaj udało się wprowadzić roboty Kiva, którychsprawność zobaczycie już niebawem na naszych łamach. W tymmateriale skupiliśmy się jednak na kwestiach bardziej biznesowych,które powinny zainteresować polskiego klienta – i polskiegosprzedawcę, który dzięki Amazonowi zyskuje możliwość wejściaze swoimi produktami na inne rynki Unii Europejskiej.
Oczywiście pamiętajcie, że Amazon to znacznie więcej, niżtylko sklep online – to także operator największej na świeciechmury obliczeniowej, jak również twórca ciekawych technologii IT,z których wiele powstaje w ośrodku badawczo-rozwojowym w Gdańsku,i do którego nieustannie poszukujeludzi chętnych do pracy (i to nie tylko informatyków, ale też np.lingwistów czy prawników). O tych inicjatywach też już niebawemdowiecie się więcej z naszych łamów.