Bank Pocztowy w końcu ma aplikację mobilną. Wykorzysta EnveloBank
Bank pocztowy dopiero niedawno odkrył, że z bankowości elektronicznej można korzystać w aplikacji mobilnej. Dzięki temu w 2017 roku powstała marka EnveloBank, kierowana do młodych klientów, dla których smartfony to codzienność. Z aplikacji EnveloBank mogą już korzystać klienci „klasycznego” Banku Pocztowego.
30.09.2019 18:31
Bank Pocztowy na początku działalności zdobył zainteresowanie starszych klientów. Być może był to efekt przyzwyczajenia do tego, że za pośrednictwem Poczty Polskiej od lat można zapłacić rachunki, wysłać komuś pieniądze przekazem, czy zrobić tam przelew. Usługi finansowe to kolejne udogodnienie w tym samym miejscu. Młodzi jednak mają zupełnie inne podejście i często mam wrażenie, że unikają poczty jak ognia. To dla nich powstał Envelo Bank.
EnveloBank i Bank Pocztowy w jednym
Bank Pocztowy ma swoją bankowość elektroniczną, ale w końcu została ona połączona z EnveloBankiem w jednej aplikacji mobilnej i na jednej stronie. Dostęp do platformy EnveloBanku w pierwszej kolejności dostaną klienci dotychczas korzystający z bankowości internetowej Pocztowy24. By to zrobić, muszą złożyć wniosek. Wcześniej aplikacja EnveloBank była dostępna tylko dla nowych klientów Banku Pocztowego.
Numer rachunku bankowego zostanie zachowany po przeniesieniu się na nową platformę bankowości elektronicznej. Dostęp do Pocztowy24 także nie zostanie wyłączony od razu. W tym roku do Envelo Banku trafiła też obsługa Google Pay.
Bank Pocztowy obsługuje prawie 1 milion Klientów. W pierwszej kolejności z aplikacji mobilnej i bankowości internetowej EnveloBank skorzysta ponad 500 tysięcy z nich – tyle osób aktywowało konto na Pocztowy24. Nowi klienci trafią od razu do EnveloBanku.
Aplikację EnveloBank znajdziesz w naszej bazie w dziale Android → Bankowość i inwestycje