Awaria PKO Bank Polski. Klienci zgłaszają problemy z serwisem
Weekendowe zakupy dla klientów banku PKO mogą być wyjątkowo problematyczne. Zgłaszają oni bowiem trudności w korzystaniu z aplikacji mobilnej czy strony głównej banku. Trudno wskazać, co jest przyczyną, jednak problemy trwają już od kilku dni, a teraz się nasiliły.
09.04.2022 09:55
Jak wynika z informacji serwisu Downdetector, sobotnie problemy pojawiły się około godziny 8:40 i zaczęły się nasilać po 9:00. Do tej pory serwis odnotował ponad 1400 zgłoszeń dotyczących problemów z działaniem aplikacji iPKO oraz serwisu banku PKO Bank Polski.
Co ciekawe z komentarzy wynika, że klienci już od kilku dni skarżą się na problemy z działaniem banku. Okazuje się, że nie przychodzą do nich przelewy wykonywane za pomocą opcji Blik. Niektórzy twierdzą, że nie otrzymali środków od ponad tygodnia.
Zobacz także
Wszystko wskazuje także na to, że awaria ma charakter ogólnopolski. Informacje o problemach związanych z aplikacją i stroną główną pochodzą zarówno z dużych miast, jak Warszawa czy Wrocław, jak i mniejszych miasteczek. Wciąż nie wiadomo, co jest przyczyną problemów.