Awaria Netflixa. Użytkownicy nie mogą oglądać ulubionych seriali (aktualizacja)
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Serwis Netflix zaliczył poważną awarię, która uniemożliwia całkowicie użytkownikom korzystanie z popularnej platformy streamingowej. Zgłoszenia o problemach w serwisie Downdetector ciągle rosną.
Jak wynika z raportów serwisu Downdetector, awaria platformy Netflix jest zauważalna głównie w dużych miastach, w tym w stolicy, Krakowie czy Poznaniu. Nie oznacza to jednak, że tylko te miejsca dotyka problem. Także mieszkańcy mniejszych miejscowości mają problemy z zalogowaniem się do platformy.
Skala problemu
Mapa ze zgłoszeniami problemów przesłanymi przez użytkowników serwisu Downdetector wyraźnie wskazuje, że kłopoty z platformą rozpoczęły się po godzinie 21:12. Od tego momentu liczba zgłoszeń ciągle rośnie.
Zaniepokojeni użytkownicy Netflixa donoszą o problemach ze stroną internetową platformy oraz działaniem aplikacji. Co więcej, część z nich otrzymuje komunikat o braku połączenia z serwerami Netflixa. Można się więc domyślać, że tego rodzaju awaria nie jest błacha. Ciężko więc przewidywać, kiedy może się skończyć.
Brak informacji
Biorąc pod uwagę, że na oficjalnych kanałach w mediach społecznościowych brakuje jakichkolwiek informacji, najwidoczniej nie jest to zaplanowana przerwa w działaniu serwisu. Na serwisie Facebook mnożą się komentarze użytkowników, którzy dopytują o problemy związane z działaniem serwisu. Z ich opisów można się dowiedzieć, że platforma miała problemy z działaniem już od dłuższego czasu, jednak wiele osób zakładało, że to przejściowe problemy.
W momencie pisania niniejszego tekstu, Downdetector odnotował już prawie 8 tysięcy zgłoszeń o awarii Netflixa. Jeżeli sytuacja platformy poprawi się, będziemy o tym informować poprzez aktualizację artykułu.
Aktualizacja, 5 listopada
Jak wynika z informacji w serwisie downdetector, problemy Netfliksa zakończyły się w czwartek, około godziny 22:45.