Apple wydało książkę. Pozycja obowiązkowa dla każdego fana Jabłek
15.11.2016 15:01, aktual.: 16.11.2016 11:31
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Najnowszy iPhone czy MacBook Pro z magicznym TouchBarem być może nie będą najchętniej kupowanym pod choinkę prezentem stworzonym przez Apple. Korporacja właśnie wypuściła na rynek produkt nowej klasy – zwyczajną papierową książkę. O ile cokolwiek z Jabłkiem może być zwyczajne.
Pozycja Designed by Apple in California nie jest jednak w żadnym wypadku opasłą beletrystyką, a oprawionym w tłoczoną twardą okładkę albumem. Znalazły się w nim zdjęcia urządzeń, jakie w ciągu lat działalności zaprezentowało Apple. Jak przystało na standardy branży, Designed by Apple in California dostępne jest w dwóch wymiarach: 10,2 na 12,75 oraz 13 na 16,25 cali.
Album składa się z 450 fotografii wydrukowanych na najwyższej jakości papierze, które przedstawiają zarówno proces projektowania, jak i ukończone produkty. Charakterystyczne dla Apple kadry prezentujące kolejne urządzenia, które są owocem prac całych zespołów ekspertów, robią spektakularne wrażenie, co czyni Designed by Apple in California pozycją wyjątkową, która świetnie będzie prezentować się nawet jako element wystroju wnętrza.
Album zdecydowanie jest pozycją obowiązkową dla każdego miłośnika Apple. Za mniejszy format trzeba zapłacić równowartość 200 dolarów, większy to już koszt 300 dolarów. Ograniczona jest także dostępność: książkę będzie można zamówić wyłącznie w Australii, Francji, Niemczech, Hong Kongu, Japonii, Korei, Tajwanie, Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych oraz w wybranych sklepach Apple. Nie mamy jednak wątpliwości, że dla prawdziwych fanów Apple, nie będzie to stanowiło większej przeszkody.