Zobacz, jaką drogę pokonuje urządzenie naprawiane w serwisie Acer #prasówka
07.06.2016 17:11
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Z badań satysfakcji klientów Acer, wynika, że wysoko oceniają pracę polskiego serwisu. Badania opinii klientów, prowadzone przez zewnętrzną firmę, pozwalają monitorować poziom satysfakcji klientów. Badanie przeprowadzone w kwietniu 2016 roku pokazuje, że aż 98% napraw zostało wykonanych w ciągu mniej niż pięciu dni roboczych.
Na poniższym filmie można zobaczyć jaką drogę przebywa urządzenie z domu Klienta do serwisu, celem naprawy:
Naprawa urządzeń Acer w serwisie Asplex
W kwietniu został utrzymany średni czas oczekiwania na połączenie z konsultantem. Wyniósł on 27 sekund. Duży wpływ na tę statystykę mają alternatywne formy kontaktu z konsultantem, czyli: czat, mail, a także self-service, czyli możliwość zgłoszenia usterki samodzielnie.
Krótki czas oczekiwania na połączenie, serwis działający w trybie door-to-door, 24-miesięczna gwarancja oraz szybka i skuteczna naprawa wpływają na wysoką ocenę serwisu przez klientów. W skali 1-10, ankietowani klienci ocenili serwis Acer na 8,63. Na ocenę mają wpływ takie czynniki jak: łatwość kontaktu, wiedza i uprzejmość konsultanta, jakość usług kurierskich oraz jakość naprawy produktu.
W styczniu został także wdrożony kolejny sposób zlecania przesyłek do serwisu za pomocą serwisu Inpost Paczkomaty. Nadanie jest bardzo proste, wystarczy wejść na stronę szybkiezwroty.pl/acer, wypełnić ankietę, a po 3-5 minutach Klient otrzymuje SMS-em powiadomienie wraz z kodem pozwalającym nadać paczkę.
Wysoka jakość produktów konsumenckich i biznesowych poparta jest także programem Gwarancja Niezawodności Acer. Jeżeli urządzenie będzie wymagać naprawy gwarancyjnej, zostanie naprawione, a właściciel otrzyma zwrot 100% kosztu zakupu. Program został przedłużony do końca 2016 roku i obejmuje wybrane urządzenia wymienione na stronie promise.acer.com/reliability/page4h.