W Tłusty Czwartek Uber dowiezie pączki, zmienia identyfikację wizualną
03.02.2016 10:57, aktual.: 03.02.2016 12:49
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Uber chce połączyć przyjemne z pożytecznym. W Tłusty Czwartek jego kierowcy będą wozili paczki z pączkami, a pieniądze zebrane podczas akcji zostaną przekazane Bankom Żywności w Polsce.
Tłusty Czwartek to wielkie święto dla łasuchów, stojące pod znakiem pączków, faworków i wielu innych słodkości. Co tu dużo mówić, wielu tylko czeka, aby w ten dzień pozwolić sobie na tłuste, słodkie, pączkowe szaleństwo. W tym roku paczki z pączkami będzie można zamówić za pomocą Ubera.
Na dostawę słodyczy od Ubera mogą liczyć mieszkańcy kilku miast w Polsce: Warszawy, Krakowa, Gdańska, Gdyni, Sopotu, Poznania i Wrocławia. Aby wziąć w nim udział, należy w godz. 10 – 16 uruchomić aplikację Ubera na smartfonie i wybrać opcję „uberPĄCZKI”. W ten sposób złożymy zamówienie i przyjedzie do nas paczka, w której znajdziemy cztery pączki z nadzieniem z róży. Jej koszt to 10 zł, a pieniądze trafią do polskich banków żywności.
Uber na swoim blogu zachęca, aby dzielić się zdjęciami z akcji UberPĄCZKI w mediach społecznościowych. Obowiązujący hashtag to #uberPĄCZKI, a za każdą fotografię otagowaną w ten sposób banki żywności otrzymają dodatkową złotówkę.
Firma ogłosił też duże zmiany w swoim systemie identyfikacji wizualnej. Uber ma nowe logo, a kolorystyka serwisów przeznaczonych dla poszczególnych miast na świecie, w których firma świadczy usługi, będzie nawiązywała do lokalnego kontekstu. Wprowadzono ją już m.in. w Irlandii oraz w Indiach. Polskie miasta będą jednak musiały jeszcze poczekać na opracowaną specjalnie dla nich oprawę graficzną. Więcej o zmianach możecie przeczytać na blogu Ubera, a nowe logotypy firmy będą prezentowały się następująco: