Vectra przeprasza za brak internetu. Będą niższe rachunki (aktualizacja)
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Klienci Vectry, którzy 10 lutego mieli problemy z dostępem do internetu, dostaną rekompensatę w ramach najbliższego rozliczenia. Operator przeprosił w krótkim oświadczeniu za niedogodności przyznając, że planowane prace modernizacyjne znacznie się przedłużyły.
Problem z dostępem do usług Vectry to gorący temat z 10 lutego. Od wczesnych godzin rannych (a w niektórych przypadkach nawet od poprzedzającego wieczoru), klienci operatora nie mieli dostępu między innymi do internetu i telewizji. Jak okazało się z czasem, problem dotyczył abonentów z Elbląga i był spowodowany przedłużającymi się pracami modernizacyjnymi.
Chociaż wcześniej deklarowano zakończenie prac do 16:00, według raportów w serwisie downdetector problemy z internetem zniknęły dopiero pod koniec dnia. Vectra zdaje sobie sprawę z utrudnień, jakie mogło to generować u klientów, toteż zdecydowała się zrekompensować straty przy najbliższym rozliczeniu, o czym informowaliśmy jeszcze wczoraj w wieczornej aktualizacji publikacji.
(...) Powodem awarii były trwające intensywne prace modernizacyjne. Osoby, które ucierpiały na skutek awarii usług w dniu dzisiejszym [10 lutego - przyp.red.], w kolejnych miesiącach rozliczeniowych otrzymają rekompensatę. Za niedogodności wynikające z zaistniałej sytuacji serdecznie przepraszamy.
Klienci Vectry mogą więc w praktyce liczyć na niższe rachunki, ale na tę chwilę nie wiemy, jaka będzie to rekompensata. O szczegóły poprosiliśmy biuro prasowe Vectry, lecz do teraz nie dostaliśmy dodatkowych informacji. Gdy tylko się pojawią, niniejszy tekst zostanie zaktualizowany.
Aktualizacja, godz. 14:30
Otrzymaliśmy od Vectry oświadczenie, z którego wynika, że rekompensata zostanie uwzględniona automatycznie:
Mając na uwadze, że Klienci byli pozbawieni pełnego dostępu do naszych usług otrzymają od firmy rekompensatę finansową. W sposób automatyczny, nie wymagający dodatkowego kontaktu Klientów z Vectra, najbliższe faktury zostaną skorygowane o kwoty wynikające z niedostępności usług. Konkretne kwoty wynikają z obowiązujących regulaminów i będą zależne od rodzaju oraz wariantów usług, z których korzysta Klient.