Vectra przeprasza za brak internetu. Będą niższe rachunki (aktualizacja)
Klienci Vectry, którzy 10 lutego mieli problemy z dostępem do internetu, dostaną rekompensatę w ramach najbliższego rozliczenia. Operator przeprosił w krótkim oświadczeniu za niedogodności przyznając, że planowane prace modernizacyjne znacznie się przedłużyły.
11.02.2022 | aktual.: 11.02.2022 14:32
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Problem z dostępem do usług Vectry to gorący temat z 10 lutego. Od wczesnych godzin rannych (a w niektórych przypadkach nawet od poprzedzającego wieczoru), klienci operatora nie mieli dostępu między innymi do internetu i telewizji. Jak okazało się z czasem, problem dotyczył abonentów z Elbląga i był spowodowany przedłużającymi się pracami modernizacyjnymi.
Chociaż wcześniej deklarowano zakończenie prac do 16:00, według raportów w serwisie downdetector problemy z internetem zniknęły dopiero pod koniec dnia. Vectra zdaje sobie sprawę z utrudnień, jakie mogło to generować u klientów, toteż zdecydowała się zrekompensować straty przy najbliższym rozliczeniu, o czym informowaliśmy jeszcze wczoraj w wieczornej aktualizacji publikacji.
Klienci Vectry mogą więc w praktyce liczyć na niższe rachunki, ale na tę chwilę nie wiemy, jaka będzie to rekompensata. O szczegóły poprosiliśmy biuro prasowe Vectry, lecz do teraz nie dostaliśmy dodatkowych informacji. Gdy tylko się pojawią, niniejszy tekst zostanie zaktualizowany.
Aktualizacja, godz. 14:30
Otrzymaliśmy od Vectry oświadczenie, z którego wynika, że rekompensata zostanie uwzględniona automatycznie: