Samsung zdalnie rozwiąże problem z telewizorem lub smartfonem

Samsung zdalnie rozwiąże problem z telewizorem lub smartfonem

22.10.2015 12:17

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Samsung właśnie uruchomił Usługę Zdalnego Wsparcia, która umożliwia rozwiązanie problemów ze sprzętem tej firmy bezpośrednio przez konsultanta. Usługą objęte są telewizory oraz smartfony i tablety południowokoreańskiego producenta.

Z pewnością każdemu przynajmniej raz zdarzyło się mieć mniejszy lub większy problem z urządzeniem elektrycznym, chociażby z zainstalowanym na nim oprogramowaniem. Nie zawsze przeprowadzenie aktualizacji jest banalnie proste, niektóre rozbudowane opcje konfiguracje mogą przestraszyć, zwłaszcza osobę nie siedzącą ciągle w świecie nowych technologii. Oczywiście zawsze można sięgnąć po instrukcje lub poszukać odpowiedzi w Internecie. Nie zawsze jednak mamy na to czas lub też po prostu obawiamy się, że nasza wiedza może być niewystarczająca i nasze działania skończą się poprzestawianiem większości opcji i koniecznością powrotu do ustawień fabrycznych.

Obraz

Samsung postanowił przyjść z pomocą swoim klientom i uruchomił Usługę Zdalnego Wsparcia. Zapewnia ona bezpośrednią pomoc eksperta w diagnostyce urządzenia, a także w aktualizacji oprogramowania czy wykonaniu kopii zapasowej. W przypadku telewizorów wsparciem objęte są modele Smart TV. Usługa obejmuje między innymi doradztwo w zakresie dostosowania poszczególnych ustawień telewizora, co pozwala na lepsze spersonalizowanie ustawień obrazu czy dźwięku. Konsultant może pomóc również w aktualizacji oprogramowania czy przywróceniu ustawień fabrycznych.

Ze wsparcia mogą skorzystać także użytkownicy smartfonów i tabletów Samsunga z Androidem. Diagnostyka obejmuje przysłanie danych, wykonywanie i przywracanie kopii zapasowych, sprawdzanie aktualizacji oprogramowania czy pomoc w konfiguracji konta Google czy Samsung. Dodatkowo możemy liczyć na porady w kwestii dostępnych funkcji. Należy pamiętać, że określone ustawienia użytkownika są zapisywane na serwerach Samsunga, co pozwala na ich późniejsze przywrócenie.

Skorzystanie z Usługi Zdalnego Wsparcia nie powinno dla nikogo stanowić problemu. W przypadku telewizora musimy skontaktować się z konsultantem i przejść do odpowiedniej sekcji w menu telewizora. Po podaniu odpowiedniego kodu PIN konsultant będzie mógł połączyć się zdalnie z telewizorem i rozwiązać problem. Natomiast dla smartfonów Samsung przygotował odpowiednią aplikację – Smart Tutor. Po zainstalowaniu aplikacji musimy skontaktować się z Centrum Obsługi Klienta Samsung i wprowadzić 6-znakowy kod otrzymany od eksperta technicznego.

Programy

Zobacz więcej
Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (14)
Zobacz także