ProfitCRM2.9
Profit CRM to rozbudowany program do wspomagania procesów organizacyjnych w przedsiębiorstwie i zarządzania relacjami z klientami.
Ułatwia on przechowywanie informacji o klientach, organizowanie czasu pracy oraz oferuje wsparcie dla działu handlowego. Z jego pomocą możliwe jest przechowywanie pełnej historii obsługi klienta, podgląd faktur, korekt i płatności z zewnętrznego systemu handlowego/ERP, planowanie zadań do wykonania, organizowanie spotkań i zarządzanie wyjazdami, a także zarządzanie procesem ofertowania, obsługa zamówień zewnętrznych i pełna automatyzacja procesu realizacji zamówień.
Profit CRM współpracuje z systemami handlowymi/ERP (Insert SubiektGT, WaPro Wf-Mag, Enova, CDN Opt!ma, Humansoft HermesSQL, AgemaHR, Sage Symfonia Forte i Premium (Pervasive , Btrieve), PCBiznes, Faktury Express, Elisoft Faktury, Raks SQL, ODL PolkaSQL, Fin7), centralami telefonicznymi, czytnikami kodów kreskowych, a także najpopularniejszymi klientami poczty, komunikatorami i pakietami biurowymi. Inne zalety programu to zabezpieczenie przed przypadkowym usunięciem danych (trzystopniowy system usuwania danych) oraz wygodny system automatycznych uaktualnień.
Moduły wchodzące w skład Profit CRM
- Podmioty - ewidencja firm i instytucji
- Kontakty personalne - ewidencja pracowników firm oraz osób indywidualnych
- Organizer - zestaw rozbudowanych narzędzi wspomagających zarządzenie czasem pracy. W połączeniu z mechanizmem powiązań, centralnym systemem powiadomień i monitoringiem dostępu, stanowi elastyczne i skuteczne rozwiązanie do organizacji i wizualizacji przebiegu pracy w danej jednostce organizacyjnej. Obsługa zadań została rozszerzona o szereg funkcjonalności, niespotykanych dotąd w tego typu rozwiązaniach. Cześć operacyjną wyposażono również w narzędzia wspomagające obsługę terminów wraz z funkcją zapraszania uczestników, organizowanie wyjazdów oraz zarządzanie urlopami. Przejrzysty kalendarz pozwala spojrzeć na ubiegły, obecny oraz zaplanowany przebieg pracy w świetle całego przedsiębiorstwa i personelu. Program współpracuje m.in. z Microsoft Office Outlook
- Notatki - gromadzenie różnego rodzaju notatek
- Dokumenty kontrolowane - nadzorowanie fizycznych dokumentów firmy np. umów z klientami (lokalizacja dokumentu, skan, ważność, powiadomienia o upływającym terminie ważności)
- CallCenter - wspomaganie telefonicznej obsługi klienta (notatki z rozmów, współpraca z telefonami obsługującymi MS TAPI, oraz analogami, natywna współpraca z centralami Slican i Platan)
- Handel - łatwe zarządzanie ofertami wysyłanymi do swoich klientów, możliwość indywidualnej konfiguracji funkcjonalności do zaawansowanych opcji m.in. akceptacja wewnętrzna i możliwość poproszenia o konsultację podczas przygotowywania oferty. Innowacyjnym rozwiązaniem jest możliwość przygotowania oferty w wielu wariantach i w wielu walutach na jednym szablonie. Obsługa zamówień zewnętrznych umożliwia wygenerowanie zamówienia bezpośrednio z poziomu oferty. Edytowalna lista etapów realizacji zamówienia wraz z możliwością przypisania osób odpowiedzialnych powoduje pełną automatyzację procesu. Proste fakturowanie.
- Korespondencja - obsługa korespondencji konwencjonalnej oraz elektronicznej - automatyczne dołączanie kopii poczty e-mail do danych klienta, auto-adresowanie kopert, mailingi (wbudowany edytor o funkcjonalności MS Outlook), drukowanie książek nadawczych, etykiet, obsługa komunikacji wewnętrznej
- Magazyn Plików - bazodanowy system plików / rejestr operacji z plikiem, pamiętanie poprzednich wersji, obsługa TWAIN-a, wiązanie plików z innymi obiektami w systemie)
- Projekty - realizowanie długoterminowych przedsięwzięć ze wskazaniem na każdym etapie zaangażowanego personelu, planowanie wielopoziomowego i wieloetapowego projektu z jednoczesnym modelowaniem wykresu Gantt'a, korelacja zaplanowanych terminów rozpoczęcia i zakończenia projektu, poziomu kosztów i etapów z rzeczywistymi wynikami
- Serwis - przeznaczony głównie dla firm, które w swojej działalności zajmują się serwisowaniem urządzeń. Pełna historia serwisowa pojedynczego urządzenia, możliwości ewidencjonowania kosztów i okresów obowiązywania gwarancji, dodatkowo powiązanie zgłoszenia z dowolnymi obiektami w systemie np. notatka z rozmowy telefonicznej, wyjazd do klienta, itd., daje nam pełny obraz pracy działu serwisowego. Możliwość nawigacji urządzenia po numerze seryjnym
- Spedycja - umożliwia zarządzenie przesyłkami kurierskimi z poziomu oprogramowania ProfitCRM. Pozwala na szybkie i łatwe zlecenie przesyłek z poziomu podmiotu czy tez kontaktu personalnego. W aktualnej wersji dostępna jest integracja z serwerami DHL w zakresie umożliwiającym: zlecanie przesyłek, zamawianie kuriera, generowanie listów przewozowych w formacie PDF, drukowanie etykiet na drukarce ZEBRA, śledzenie przesyłek, pobieranie skanów podpisanych przez odbiorcę listów przewozowych
Uwaga!
- Aby zalogować się do systemu należy wybrać użytkownika: Administrator i wprowadzić hasło: profitcrm
- Aktualizacja do wersji 2.9 dla użytkowników posiadających aktywną wersję demo, dostępna jest za pośrednictwem systemu LiveUpdate.
- Wersja testowa zawiera pełną konfigurację modułów z wszystkim dostępnymi funkcjami.
- Do instalatora dołączona jest bezpłatna wersja Microsoft SQL Server 2008 R2 Express Edition.