Pekao ma awarię. Bankowość mobilna nie działa prawidłowo (aktualizacja)
Bank Pekao ma awarię, w wyniku której klienci mają problem z korzystaniem z aplikacji mobilnej. Część osób precyzuje, że usterka dotyczy samego logowania. Problemy zaczęły się nasilać około godziny 12:00.
10.05.2024 | aktual.: 10.05.2024 13:07
Klienci banku Pekao S.A. muszą być świadomi utrudnień, które pojawiają się przy próbie skorzystania z aplikacji mobilnej. Jak wynika z kilkuset zgłoszeń w serwisie downdetector, do bankowości mobilnej Pekao prawdopodobnie po prostu nie da się zalogować. Problemy nasiliły się około godziny 12:00.
Zgłoszenia w sprawie Pekao spływają z wielu miast w kraju. Co ciekawe problem z aplikacją Pekao pojawia się w momencie, w którym trwa druga fala utrudnień związanych z bankiem PKO BP, w przypadku którego część klientów wskazywała problemy dotyczące płatności Blikiem.
Będziemy śledzić ten temat na bieżąco i aktualizować publikację, gdy dowiemy się większej liczby szczegółów. W tym momencie trudno szacować, jak długo potrwają utrudnienia i kiedy klienci Pekao ponownie skorzystają z bankowości mobilnej bez przeszkód.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Aktualizacja, godz. 13:07
Szczęśliwie dla klientów okazało się, że awaria w Banku Pekao została szybko opanowana. Liczba zgłoszeń w downdetector spadła do minimalnego poziomu, usługi Pekao powinny więc obecnie działać bez problemów.
Oskar Ziomek, redaktor prowadzący dobreprogramy.pl