Microsoft chce konkurować z YouTube i Flickr?
Na witrynie Microsoftu w dziale z ofertami pracy pojawiło sięinteresujące ogłoszenie, które nie wiedzieć czemu (czyżby już ktośsię znalazł?) bardzo szybko zniknęło z listy. Korporacja szukałapracownika na stanowisko program managera w nowej witryniespołecznościowej. Zespół projektowy buduje witrynę nowejgeneracji umożliwiającą wymianę zdjęć i filmów, która będziekonkurencją dla Flickr, Smugmug i innych podobnych webowychrozwiązań - można było przeczytać. Wygląda więc na to, że Microsoft przymierza się do konkurowania ztakimi serwisami jak Flickr czy nawet YouTube. Do tej pory firmie zRedmond raczej się to nie udawało. Microsoft uruchomiłco prawda już jakiś czas temu serwis MSN Soapbox (późniejprzemianowany na MSN Video) umożliwiający wgrywanie i oglądaniefilmów przez użytkowników, ale ma on śladowy udział w rynku i niejest na razie w stanie zagrozić gigantowi na tym rynku, serwisowiYouTube.