Masz konto w mBanku? Możesz stracić dostęp do aplikacji

Masz konto w mBanku? Możesz stracić dostęp do aplikacji
Źródło zdjęć: © mBank | Lukasz Krol
Konrad Siwik

10.09.2022 12:36, aktual.: 10.09.2022 13:19

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Klienci mBanku, którzy mają smartfony ze starszą wersją Androida, mogą niebawem stracić dostęp do bankowej aplikacji. Ma to związek z bezpieczeństwem pieniędzy.

Regularna aktualizacja smartfonu dla wielu to standardowa procedura, która może poprawić jego funkcjonalność i zwiększyć bezpieczeństwo. Jeśli jednak nie jesteście przyzwyczajeni do uaktualniania swojego urządzenia lub po prostu producent przestał wspierać poprawę jego wydajności, niebawem możecie pożegnać się z dostępem do aplikacji mBanku.

"Masz telefon z oprogramowaniem Android poniżej wersji 7.0? Ta informacja może być dla Ciebie ważna. Od 20 września br., jeśli chcesz korzystać z najnowszej wersji aplikacji mBanku, musisz zaktualizować oprogramowanie na swoim smartfonie do wersji min 7.0 (wersja aplikacji 3.38 włącznie). Robimy to ze względu na bezpieczeństwo Twoich pieniędzy" – czytamy w komunikacie mBanku.

Brak aktualizacji systemu będzie wiązał się z niemożnością połączenia aplikacji ze swoim urządzeniem od 20 września. Natomiast od stycznia użytkownicy nie zalogują się na swoje konto w aplikacji mobilnej. Do tego czasu mogą korzystać z aplikacji mobilnej w wersji 3.38. W celu skorzystania z najnowszej wersji aplikacji wystarczy zaktualizować swój system operacyjny. Jeśli jednak producent przestał wspierać aktualizacje, może to wiązać się z koniecznością wymiany urządzenia na nowe.

Konrad Siwik, dziennikarz dobreprogramy.pl

Programy

Brak danych.
Zobacz więcej
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (76)