CRM Berberis Minima10.0.0.3
CRM Berberis Minima to ograniczona funkcjonalnie, ale całkowicie bezpłatna odmiana programu wspomagającego zarządzanie przedsiębiorstwem - Systemu Berberis firmy BMS Creative.
W wersji Minima program udostępnia większość funkcji jakie znajdziemy w innych, płatnych produktach do zarządzania relacjami z klientami. Został wyposażony w opcje umożliwiające prowadzenie pełnej ewidencji kontrahentów, rejestrowanie i planowanie działań, tworzenie grup marketingowych, wysyłanie korespondencji seryjnej. Program współpracuje z drukarkami fiskalnymi, nowoczesnymi centralami telefonicznymi, programem Skype, a także zawiera wbudowanego klienta poczty e-mail. Program wymaga rejestracji.
Główne funkcje i zalety programu
Pełna ewidencja kontrahentów
Rejestrowanie kontaktów handlowych
Grupowanie zdarzeń w sprawy
Grupowanie spraw w projekty
Wysyłanie korespondencji seryjnej
Wbudowany klient poczty elektronicznej
Współpraca z oprogramowaniem Skype
Archiwizacja dokumentów
- Nadawanie dokumentom numerów referencyjnych
- Narzędzia wspomagające odnajdywanie dokumentów
- Współpraca ze skanerem
Ograniczenia wersji bezpłatnej
- Program w wersji bezpłatnej może umożliwia pracę tylko na jednym stanowisku i nie posiada wszystkich funkcjonalności pełnych wersji CRM Berberis i częściowo CRM Berberis Minor: nie obsługuje gospodarki magazynowej, procesów serwisowych, nie umożliwia wystawiania faktur. Może być jednak w przyszłości rozbudowywany do płatnej wersji z zachowaniem wprowadzonych danych. Wersje testowe ww. programów można znaleźć w vortalu, w dziale PROGRAMY -> Firma -> Programy handlowe i magazynowe
- Program wymaga rejestracji (można jej dokonać z poziomu programu), w przeciwnym wypadku ilości wpisów są ograniczone.