Awaria w Santander Bank Polska. Są problemy z logowaniem (aktualizacja)
Santander Bank Polska walczy z awarią. Jak sygnalizują klienci, nie działa logowanie do aplikacji mobilnej, przez co w praktyce nie da się z niej skorzystać. Inne komentarze sugerują, że nie są to jedyne problemy banku.
28.04.2022 | aktual.: 28.04.2022 10:49
Santander Bank Polska ma awarię, w wyniku której pojawiają się głównie problemy z działaniem aplikacji mobilnej - wynika ze zgłoszeń w serwisie downdetector. Klienci sugerują od około godziny 8:00, że nie działa między innymi logowanie i nie da się skorzystać z Blika. W praktyce bankowość mobilna jest więc po prostu niedostępna.
Wśród komentarzy pojawia się także informacja, że nie da się zlecić przelewów (prawdopodobnie z webowej wersji bankowości), mimo zatwierdzania kodów SMS. Zgłoszenia do serwisu downdetector spłynęły z kilkunastu miast, awaria ma więc charakter ogólnopolski. Najwięcej informacji o awarii pojawiło się m.in. z Warszawy, Krakowa, Katowic i Łodzi.
Santander Bank Polska jak na razie nie skomentował sprawy w mediach społecznościowych. Będziemy obserwować ten temat i na bieżąco aktualizować publikację, kiedy kolejne informacje o problemach z bankowością będą dostępne.
Aktualizacja, godz. 10:05
Jak wynika z aktualizowanych na bieżąco informacji w serwisie downdetector, awaria w banku Santander została już rozwiązana. Od kilkunastu minut pojawiają się tylko pojedyncze zgłoszenia problemów, które można uznać za inne incydenty, niemające związku z poważniejszym problemem, który opisywaliśmy. Klienci powinni mieć już swobodny dostęp do swoich środków.
Aktualizacja, godz. 10:48
Po awarii skontaktowało się z nami Biuro Prasowe Santandera potwierdzając, że problemy nie występują już od godziny 9:40 i jednocześnie przepraszając klientów za niedogodności.
Oskar Ziomek, redaktor prowadzący dobreprogramy.pl