Awaria w Millennium. Nie działa bankowość mobilna (aktualizacja)
Bank Millennium walczy z awarią, w wyniku której klienci nie mogą skorzystać z bankowości mobilnej. Jak wynika ze zgłoszeń, które trafiają do sieci, usterka nie pozwala zalogować się na konto, a w efekcie skorzystać z żadnej funkcji dostępnej w mobilnej aplikacji Millennium.
28.06.2024 | aktual.: 28.06.2024 15:10
Problemy z aplikacją Millennium zaczęły narastać około godziny 11:00 - wynika z lawinowo spływających raportów do serwisu downdetector. W chwili pisania niniejszego tekstu, problem z bankiem Millennium zgłosiło już ponad 1200 osób. Raporty spływają z wielu miast w kraju, w tym Krakowa, okolic Katowic, Wrocławia, Warszawy i Trójmiasta.
Na stronie internetowej banku Millennium nie ma informacji o trwającej awarii, problem nie jest również komentowany w mediach społecznościowych. W efekcie trudno szacować, jak długo mogą potrwać utrudnienia. Z raportów w serwisie downdetector można jednak wnioskować, że problem dotyczy wyłącznie aplikacji mobilnej Millennium, więc klienci muszący pilnie zrealizować jakieś operacje mogą ratować się dostępem do konta przy komputerze.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Aktualizacja, godz. 12:10
Na godzinę po rozpoczęciu problemów związanych z bankowością mobilną Millennium, awaria nadal występuje. Liczba raportów w serwisie downdetector nieco spadła, ale wciąż utrzymuje się na poziomie kilkuset raportów. Bank Millennium potwierdza również na swojej stronie internetowej, że występują problemy z aplikacją.
Aktualizacja, godz. 13:35
Awaria w Millennium cały czas się utrzymuje. Zgodnie z informacjami z serwisu downdetector, problemy ciągle zgłasza kilkaset osób. Bank nie poinformował również o planowanym czasie usunięcia awarii. Komunikat na stronie internetowej nie zmienił swojej treści. Użytkownikom pozostaje więc nadal korzystanie z bankowości Millennium jedynie za pośrednictwem komputerów - tą drogą problemy nie powinny występować.
Aktualizacja, godz. 15:10
Liczba zgłoszeń związanych z awarią aplikacji Millennium w serwisie downdetector zaczęła gwałtownie spadać. Ze strony internetowej banku zniknął z kolei komunikat o trwających pracach serwisowych i utrudnieniach. Wnioskujemy więc, że problem został rozwiązany i klienci mogą już bez przeszkód korzystać z usług, w tym z aplikacji mobilnej.
Oskar Ziomek, redaktor prowadzący dobreprogramy.pl