Awaria w BNP Paribas. "Wystąpił błąd podczas logowania do systemu" (aktualizacja)
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Klienci banku BNP Paribas muszą uzbroić się w cierpliwość, chcąc skorzystać ze wszystkich oferowanych usług. Bank zmaga się z awarią, na co wskazuje rosnąca liczba zgłoszeń problemów w serwisie downdetector. Administratorzy odpowiedzieli już na sygnały użytkowników na Facebooku.
Chociaż szczegóły sprawy nie został zdradzone, BNP Paribas przyznał, że awaria występuje i została już zdiagnozowana. Zadeklarowano również, że trwają już prace nad przywróceniem sprawności systemu, wobec czego jego ponowna dostępność jest pewnie kwestią najbliższych minut, a co najwyżej godzin. Co ważne, stosunkowo powoli narastająca liczba zgłoszeń o błędach sugeruje, że problemy nie dotyczą wszystkich klientów.
Osoby, które zauważyły problem z bankowością BNP Paribas skarżą się przede wszystkim na logowanie. Jeden z klientów opisuje na Facebooku, że wcześniej miał problemy ze zleceniem przelewu, a obecny kłopot to komunikat "Wystąpił błąd podczas logowania do systemu". Zgłoszenia w downdetector.pl potwierdzają, że problemem jest przede wszystkim logowanie.
Klienci BNP Paribas mający problem z logowaniem muszą więc po prosu uzbroić się w cierpliwość. Administratorzy podają natomiast, że serwis GOonline powinien działać poprawnie. W razie problemów polecane jest wyczyszczenie historii przeglądania lub kontakt z infolinią.
Aktualizacja, godz. 13:40
Jak wynika z zauważalnego spadku liczby zgłoszeń w serwisie downdetector, awaria w BNP Paribas najprawdopodobniej została już rozwiązana.