Awaria Spotify. Użytkownicy zgłaszają problemy (aktualizacja)
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
We wtorkowy wieczór posłuszeństwa odmówił popularny serwis strumieniowy oferujący dostęp do muzyki oraz podcastów i powiązana z nim aplikacja – Spotify. Użytkownicy zgłaszają, że podczas próby uruchomienia usługi, zostają wylogowani. Pojawia się również komunikat z prośbą o ponowne zalogowanie.
Do naszej redakcji zaczęły napływać liczne zgłoszenia o awarii Spotify. Użytkownicy popularnego serwisu do słuchania muzyki informują, że przy próbie uruchomienia aplikacji na smartfonie lub tablecie pojawia się komunikat o wylogowaniu i prośba o ponowne zalogowanie. Komunikat wygląda w następujący sposób:
Awaria Spotify
Awarię potwierdzają zgłoszenia w serwisie Downdetector. Dotyczą one m.in. trudności z logowaniem, aplikacją oraz audio streamingiem.
Spotify to ciesząca się dużym zainteresowaniem cyfrowa platforma do odtwarzania muzyki, podcastów i filmów. Dzięki niej użytkownicy praktycznie na całym świecie mają niczym nieograniczony dostęp do milionów różnorodnych treści.
Aktualizacja, godz. 20:25
Awaria Spotify miała krótkotrwały charakter i wszystko wróciło już do normy.