Awaria iPKO. Użytkownicy nie mogą zalogować się do aplikacji (aktualizacja)
Trwa awaria w PKO Banku Polskim. Klienci skarżą się, że nie są w stanie skorzystać z aplikacji mobilnej oraz odnotowują problemy z działaniem strony głównej. Nie wiadomo, co jest przyczyną, jednak użytkownicy zauważali problemy z działaniem programu już od kilku dni.
09.12.2021 17:52
Jak wynika z informacji serwisu Downdetector, problemy pojawiły się około godziny 17 i zaczęły mocno nasilać po 17:10. Od tego momentu serwis odnotował prawie 700 zgłoszeń problemów dotyczących działania aplikacji iPKO oraz serwisu banku PKO Bank Polski.
Kilkudniowe problemy
Co ciekawe, klienci tego banku już od kilku dni uskarżali się na problemy z aplikacją. Zgodnie z ich komentarzami, mieli problemy z logowaniem się do swojej bankowości elektronicznej oraz wykonywaniem przelewów. Strona główna banku także miała mieć problemy z działaniem.
Wszystko wskazuje także na to, że awaria ma charakter ogólnopolski. Informacje o problemach związanych z aplikacją i stroną główną pochodzą zarówno z dużych miast, jak Warszawa czy Wrocław, jak i mniejszych miasteczek. Z każdą minutą rośnie także liczba zgłoszeń co sugeruje, problemy gwałtownie się nasilają.
Nie wiadomo co jest przyczyną awarii, dlatego trudno spekulować kiedy dojdzie do jej rozwiązania. O zmianie sytuacji będziemy informować poprzez aktualizację powyższego artykułu.
Aktualizacja, 18:55
Wygląda na to, że po ponad godzinie udało się rozwiązać problem z aplikacją oraz stroną główną. Pojedynczy użytkownicy raportują, że u nich sytuacja jeszcze nie uległa poprawie, jednak można się spodziewać, że awaria zostanie całkowicie zażegnana w ciągu kilku najbliższych minut.