AppleTV+ może zaoferować plan z reklamami. Trwa ciekawa rekrutacja
W usłudze AppleTV+ może się niebawem pojawić nowy abonament z reklamami. Choć oficjalnie nie ma takich informacji, spekuluje się, że to właśnie z uwagi na takie plany w Apple trwa rekrutacja na stanowisko kierownicze związane ze sprzedażą i usługami telewizji.
14.01.2023 14:19
O szczegółach pisze 9to5Mac, powołując się na ustalenia Business Insidera. Zakłada się, że Apple szuka osoby doświadczonej w sprzedaży cyfrowych reklam, które docelowo miałyby stać się elementem nowego, najtańszego planu serwisu streamingowego AppleTV+. Nie byłoby to przełomowe rozwiązanie na rynku - analogiczne ruchy robi już Netflix (tutaj jako element walki o użytkowników odchodzących od platformy m.in. przez zmiany związane ze współdzieleniem abonamentu) oraz Disney.
Zakłada się, że nowy abonament w usłudze AppleTV+ mógłby się pojawić na rynku jeszcze w 2023 roku, o czym spekuluje się co najmniej od października roku ubiegłego. W Polsce koszt AppleTV+ to obecnie niespełna 35 złotych miesięcznie. Do tego dochodzą 3 miesiące za darmo po zakupie wybranych urządzeń Apple'a oraz 7 dni próbnych, w czasie których z usługi można korzystać bez opłat. Alternatywą jest korzystanie z AppleTV+ w ramach pakietu Apple One wraz z innymi usługami, m.in. dyskiem w chmurze iCloud+ czy streamingiem muzyki Apple Music.
AppleTV+ to usługa streamingowa działająca podobnie choćby do wymienionego Netfliksa, oferując tytuły Apple Original - seriale, filmy czy dokumenty. Oglądanie możliwe jest nie tylko na sprzęcie Apple'a, ale także w Google TV, przeglądarce internetowej (Apple nakazuje używać Chrome'a lub Firefoksa) czy w konkretnych telewizorach smart.
Oskar Ziomek, redaktor prowadzący dobreprogramy.pl